PepsiCo terug op de F1-grid met Gatorade, Doritos en Sting Energy
27-05-2025 11:06
Het meest in het oog springende onderdeel van het nieuwe partnerschap is de rol van sportdrankmerk Gatorade als officiële titelsponsor van de Formule 1-sprintraces. Deze deal geldt voor de resterende vier sprintraces van het F1-seizoen 2025 – in Spa-Francorchamps, Austin, Sao Paulo en Qatar – en loopt door in 2026.
Daarnaast wordt Doritos, het bekende merk van gekruide tortillachips, de ...
-
Wat Verstappen volgens Red Bull F1 tot 'kunstvorm' heeft verheven
In de podcast The Inside Track stelt Stephen Knowl15-08-2025 06:45 -
Norris wijst grootste verbetering aan ten opzichte van F1 2024
Niet alleen McLaren heeft dit jaar vooruitgang geb14-08-2025 19:15 -
Aast voormalig Williams F1-coureur op terugkeer in autosport?
Eerder dit jaar nam Logan Sargeant nog afscheid va14-08-2025 17:02 -
Hoe McLaren de beste F1-auto nóg beter maakte
Daar waar McLaren in 2024 nog tot aan de laatste h14-08-2025 16:10 -
F1-baas reageert op zorgen coureurs over 2026-regels
Meerdere F1-coureurs hebben onlangs hun zorgen geu14-08-2025 14:15 -
Waarom Hadjar niet verrast is door snelle groei in F1
In de eerste seizoenshelft heeft Isack Hadjar zich14-08-2025 12:53 -
McLaren gaat drie toekomstige racebolides veilen in Abu Dhabi
McLaren slaat voor de veiling de handen ineen met14-08-2025 11:47 -
Russell “hongeriger dan ooit” naar Formule 1-titel
Mercedes F1-coureur George Russell zegt dat het la14-08-2025 09:17