Hoe F1-teams voorvleugel hebben aangepast voor strengere controle
30-05-2025 14:59Bij een belasting van 1000 newton aan beide zijden van de voorvleugel mag de vleugel maximaal 10 millimeter doorbuigen – een verlaging ten opzichte van de eerdere limiet van 15 millimeter. Dit heeft ertoe geleid dat teams hun voorvleugels hebben moeten verstevigen, al blijven veel van die aanpassingen vooral structureel van aard. Toch hebben enkele teams ook zichtbare wijzigingen doorgevoerd om ...
Lees meer-
Wat Verstappen volgens Red Bull F1 tot 'kunstvorm' heeft verheven
In de podcast The Inside Track stelt Stephen Knowl15-08-2025 06:45 -
Norris wijst grootste verbetering aan ten opzichte van F1 2024
Niet alleen McLaren heeft dit jaar vooruitgang geb14-08-2025 19:15 -
Aast voormalig Williams F1-coureur op terugkeer in autosport?
Eerder dit jaar nam Logan Sargeant nog afscheid va14-08-2025 17:02 -
Hoe McLaren de beste F1-auto nóg beter maakte
Daar waar McLaren in 2024 nog tot aan de laatste h14-08-2025 16:10 -
F1-baas reageert op zorgen coureurs over 2026-regels
Meerdere F1-coureurs hebben onlangs hun zorgen geu14-08-2025 14:15 -
Waarom Hadjar niet verrast is door snelle groei in F1
In de eerste seizoenshelft heeft Isack Hadjar zich14-08-2025 12:53 -
McLaren gaat drie toekomstige racebolides veilen in Abu Dhabi
McLaren slaat voor de veiling de handen ineen met14-08-2025 11:47 -
Russell “hongeriger dan ooit” naar Formule 1-titel
Mercedes F1-coureur George Russell zegt dat het la14-08-2025 09:17