Hoe Alpine met onderhuidse aanpassingen vermogenstekort wil opvangen
12-02-2024 07:30Alpine besloot al lang geleden om voor 2024 een agressievere aanpak te hanteren. De flink aangepaste A524 is deze week onthuld in de fabriek in Enstone, waar technisch directeur Matt Harman aangaf dat het enige onderdeel dat direct van 2023 naar 2024 meegaat, het stuur is. Iets waar de Franse renstal niet aan heeft kunnen werken is de motor, een van de pijnpunten van de afgelopen jaren. Het team ...
Lees meer-
De F1-coureurs die na hun veertigste nog een Grand Prix wonnen
De Formule 1 heeft de afgelopen jaren wel meerdere16-02-2025 20:00 -
Hoe maakt McLaren Norris kampioen? “Sterke auto vanaf de eerste race”
“Het verschil in punten tussen Lando en Max (aan16-02-2025 16:00 -
CFD: Wat is het en hoe helpt dit F1-teams bij ontwikkeling?
Er zijn veel begrippen in de autosport die door ve16-02-2025 14:00 -
F1-reglement 2026 'sterk verbeterd', maar Red Bull-chef nog niet helemaal tevreden
In 2026 staat de koningsklasse van de autosport vo16-02-2025 12:30 -
Mogen F1-teams zomaar van kleurstelling veranderen tijdens een seizoen?
De kleurstelling ter ere van Ferrari’s duizendst16-02-2025 11:02 -
De negatieve F1-records die in 2025 verbroken kunnen worden
Meeste punten zonder F1-titelTot aan het einde van16-02-2025 09:30 -
Zo gaat McLaren onderlinge strijd Norris en Piastri in F1 2025 aanpakken
McLaren heeft in Lando Norris en Oscar Piastri een16-02-2025 06:45 -
Opmerkelijk: F1 meer op de elektrische toer, maar opstapklassen niet
In 2026 krijgt de Formule 1 een compleet nieuw tec15-02-2025 19:30