nieuws

Stella roept McLaren op om de ontwikkelings"intensiteit" op te voeren om Mercedes in te halen

  28-06-2026 13:19

McLaren Formula 1-teambaas Andrea Stella zegt dat het team zijn ontwikkelingsprogramma moet opvoeren als het Mercedes wil inhalen en de andere topteams wil bijhouden.
McLaren heeft dit seizoen consequent achter de leidende Mercedes-auto's gezeten en in recente races zag het zowel Ferrari als Red Bull grotere stappen zetten met reeksen aerodynamische upgrades. McLaren bracht geen significante ...

Lees meer