Sainz: Miami-upgrade Williams had er al in Melbourne moeten zijn
08-05-2026 12:48
Carlos Sainz is te spreken over de upgrades die Williams Racing in Miami introduceerde, maar benadrukt tegelijk dat het pakket eigenlijk al bij de openingsrace van het seizoen beschikbaar had moeten zijn.
De Spanjaard finishte op de Miami International Autodome als negende, terwijl teamgenoot Alexander Albon direct achter hem de tiende plaats veiligstelde. Een dubbele puntenfinish dus voor ...
-
Waarom het Monaco-protest van Alpine de FIA hoofdbrekens bezorgt
Pierre Gasly was ervan overtuigd dat hij niets ver11-06-2026 11:30 -
Weerbericht F1 Barcelona: Fysieke uitdaging voor coureurs door hitte
Komend weekend staat de Grand Prix van Spanje op h11-06-2026 10:48 -
Red Bull verrast door Antonelli in GP Monaco: "Hij verdween gewoon"
Andrea Kimi Antonelli schreef geschiedenis door d11-06-2026 08:15 -
FIA bevestigt F1-motorwijzigingen voor 2027 en 2028
De FIA heeft bekendgemaakt dat de Formule 1-teams,10-06-2026 22:25 -
Red Bull gunt Iwasa eerste Formule 1-training voor GP Barcelona
Formule 1-teams zijn in 2026 nog steeds verplicht10-06-2026 18:45 -
Audi zet Alpine-reserve Aron in tijdens trainingen in Spanje en Oostenrijk
Volgens de Formule 1-reglementen moeten de teams p10-06-2026 15:59 -
Gasly legt 'nepfeestje' uit na verloren podium in GP Monaco
Pierre Gasly heeft uitgelegd waarom hij na de Gran10-06-2026 15:04 -
Max Verstappen: "Heb onafgemaakte zaken na uitvalbeurt in GP Monaco"
De Grand Prix van Monaco draaide voor Max Verstapp10-06-2026 13:05