Ford geeft toe: "Zien Max Verstappen liever in een Mustang GT3"
09-05-2026 16:06
Max Verstappen neemt volgende week met een Mercedes-AMG GT3 deel aan de 24 uur van de Nürburgring. Zijn raceteam, Verstappen Racing, maakte dit jaar de overstap naar het Duitse merk nadat het vorig jaar nog met de Aston Martin Vantage GT3 had gereden.
Onlangs stelde voormalig Formule 1-coureur Juan Pablo Montoya dat men deze keuze bij Ford niet zo zou waarderen. De Amerikaanse autofabrikant ...
-
Waarom het Monaco-protest van Alpine de FIA hoofdbrekens bezorgt
Pierre Gasly was ervan overtuigd dat hij niets ver11-06-2026 11:30 -
Weerbericht F1 Barcelona: Fysieke uitdaging voor coureurs door hitte
Komend weekend staat de Grand Prix van Spanje op h11-06-2026 10:48 -
Red Bull verrast door Antonelli in GP Monaco: "Hij verdween gewoon"
Andrea Kimi Antonelli schreef geschiedenis door d11-06-2026 08:15 -
FIA bevestigt F1-motorwijzigingen voor 2027 en 2028
De FIA heeft bekendgemaakt dat de Formule 1-teams,10-06-2026 22:25 -
Red Bull gunt Iwasa eerste Formule 1-training voor GP Barcelona
Formule 1-teams zijn in 2026 nog steeds verplicht10-06-2026 18:45 -
Audi zet Alpine-reserve Aron in tijdens trainingen in Spanje en Oostenrijk
Volgens de Formule 1-reglementen moeten de teams p10-06-2026 15:59 -
Gasly legt 'nepfeestje' uit na verloren podium in GP Monaco
Pierre Gasly heeft uitgelegd waarom hij na de Gran10-06-2026 15:04 -
Max Verstappen: "Heb onafgemaakte zaken na uitvalbeurt in GP Monaco"
De Grand Prix van Monaco draaide voor Max Verstapp10-06-2026 13:05